Duminica...pfffff

Deci ziua de duminica incepe cu mama trezindu-ma pe la 8 ca sa ma intrebe daca merg la biserica cu ea.Desigur se supara.....defapt se enerveaza, cand ii spun ca nu vreau,dar hey tu ce ai fi ales un somn bine meritat pentru ca ai stat pana la 4 dimineata sa trimiti poze dintr-o calatorie cu prieteni sau sa mergi la biserica cu numa 4-3 ore dormite,mda asa credeam si eu :)).Duminica aceasta m-am gandit la biserica....mmmm....pai m-am gandit cum Biserica Catolica a ars toate acele documente despre Iisus.Singurul motiv pentru care a ars documentele este pentru ca nu vreau ca oameni sa stie tot adevarul despre Iisus.Iisus trebuia sa fie cunoscut ca omul perfect,fara pacate,ca un idol....dar multi spun ca Iisus ar fi avut copii si ca si el ar fi facut destul de multe pacate.M-am mai gandit la diferente,de ce biserica ortodoxa e intunecata si mai sumbra....iar cea catolica luminata,alba????....si cum eu sunt ortodoxa nu am voie sa cred in reincarnare pffff nu pe bune cred in asta dinainte sa stiu ce inseamna biserica cu adevarat.Desi reincarnarea este recunoscuta de aproape toate religiile din occident.....ortodoxi si catolici o resping,oare de ce??.Pai in opinia mea reincarnarea suna cam asa....cei vii dau nastere unor morti.Da pentru ca dupa moarte sufletul trece prin mai multe corpuri de animale ,plante si porma ajunge iar la om dar acel suflet defapt revine in lume dupa morte.Totusi sunt multe diferente.....iar unele persoane ne obliga sa credem ce cred ei nu pe bune avem si noi creier putem gandi,ne putem alege singuri viitorul si religia.


P.S sunt credincioasa(nu inraita) dar nu cred ca ar trebui sa avem incredere despre tot ceea ce ni se spune despre Iisus,biserici,etc.

1 Response to "Duminica...pfffff"

  1. yep Says:

    ma bucur ca in sfarsit cineva are curajul sa spuna asta :) Ai dreptate astia mai "intelectuali religiosi" ne baga pe gat tot feluri de povesti care defapt in scris nu exista deci nu sunt adevarate pentru ca biblia s-a modificat dupa ce au fost arse documentele :)

Trimiteți un comentariu